28 grudnia 2021 15:06 | Wiadomości
Szanowny Mieszkańcu, masz trudności z dotarciem do Urzędu – załatw sprawę bez wychodzenia z domu. Od 1 stycznia 2022 r. zostanie uruchomiona nowa usługa pod nazwą Mobilny Urzędnik, polegająca na obsłudze Klientów poza siedzibą Urzędu. Jest ona skierowana do mieszkańców Gminy Gołuchów, którzy z powodu niepełnosprawności, wieku lub konieczności opieki nad osobą zależną doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Gminy. Zakres spraw jakie można załatwić w ramach działania Mobilnego Urzędnika został określony w regulaminie opublikowanym poniżej. Chęć skorzystania z usługi Mobilnego Urzędnika można zgłaszać pod nr tel. 62 7696966, 62 7617017 lub na adres email: mobilnyurzednik@goluchow.pl. Zgłoszenia będą obsługiwane we wtorki i czwartki w godzinach od 10:00 do 14:00 w kolejności ich przyjęcia. Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych gminy Gołuchów.
WÓJT
/../ Marek Zdunek