08 września 2011 10:07 | Wiadomości
Urząd Gminy w Gołuchowie Gołuchów, dnia 06.09.2011 r.
O G Ł O S Z E N I E NR 1
W związku z wystąpieniem na terenie gminy Gołuchów niekorzystnego zjawiska atmosferycznego huraganu, deszczu nawalnego, gradu informuję, iż poszkodowani mieszkańcy mogą zgłaszać w Urzędzie Gminy w Gołuchowie wszelkie powstałe szkody.
Zgłoszenia prosimy składać w Urzędzie Gminy pok. nr 4, tel. 062 761-70-17 .
WÓJT
/-/ Marek Zdunek
WÓJT GMINY GOŁUCHÓW Gołuchów, dnia 08.09.2011 r.
RG-OŚ.6230.2.2011
OBWIESZCZENIE NR 2
Urząd Gminy Gołuchów, informuje, że do 25.09.2011 r. można składać w tutejszym Urzędzie (pokój nr 4) wnioski o dofinansowanie kosztów usunięcia wyrobów zawierających azbest uszkodzonych w wyniku przejścia nawałnicy. Finansowanie tych usług zapewnia Powiat Pleszewski ze współudziałem Gminy Gołuchów i WFOŚiGW, zgodnie z „Regulaminem wykonywania i finansowania usług polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, realizowanych przez Powiat Pleszewski w roku 2011”.
Dofinansowanie będzie wynosiło 100 % wartości brutto usług, jednak nie więcej niż 3.000 zł brutto na każdy złożony wniosek. Wnioskodawca może złożyć tylko jeden wniosek.
Dofinansowanie usuwania wyrobów z azbestem może obejmować demontaż materiałów zakwalifikowanych do I lub II stopnia pilności usunięcia, transport na składowisko i unieszkodliwienie odpadów albo tylko załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów z azbestem, ich transport i unieszkodliwianie. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachu.
Wykonawca usług zostanie wyłoniony przez Starostwo Powiatowe w drodze przetargu. Do usuwania wyrobów z azbestem wykonawca usług przystąpi po podpisaniu umowy ze Starostwem oraz z właścicielem nieruchomości.
Druk wniosku o dofinansowanie można otrzymać w Urzędzie Gminy (pokój nr 4) albo pobrać ze strony internetowej www.bip.goluchow.pl w zakładce „inne ogłoszenia”. Z regulaminem finansowania można zapoznać się w pokoju nr 4 Urzędu Gminy lub na w/w stronie internetowej gminy.
Do wniosku należy dołączyć:
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu, do wyczerpania limitu środków finansowych przypadających na Gminę Gołuchów na 2011 r. Po pozytywnym zaopiniowaniu wnioski przekazywane będą do Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Gołuchowie (pokój nr 4), tel. 62 7696967 oraz w Starostwie Powiatowym w Pleszewie tel. 62 7429608
WÓJT
/-/ Marek Zdunek
Urząd Gminy w Gołuchowie Gołuchów, dnia 06.09.2011 r.
O G Ł O S Z E N I E NR 3
W związku z wystąpieniem na terenie gminy Gołuchów niekorzystnego zjawiska atmosferycznego huraganu, deszczu nawalnego, gradu informujemy, iż poszkodowani rolnicy mogą zgłaszać szkody powstałe w uprawach rolnych i budynkach gospodarczych.
Zgłoszenia prosimy składać w Urzędzie Gminy pok. nr 4.
Wniosek musi zawierać: rodzaj uprawy (wskazać wszystkie uprawy w 2011 r.), powierzchnię uprawy, stopień szkód (%), powierzchnię całego gospodarstwa, rodzaj budynku lub maszyny, w którym wystąpiły szkody.
WÓJT
/-/ Marek Zdunek