28 lutego 2013 12:08 | Wiadomości
odbędzie się 07.03.2013r. o godz. 11.00 w sali nr 13 Urzędu Gminy Gołuchów
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie.
2. Ustalenie porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Zgłaszanie interpelacji radnych.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany budżetu na rok 2013,
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołuchów,
- wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Gołuchów na rok 2014 środków stanowiących fundusz sołecki,
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pleszewskiemu na realizację zadania pn.: „Program usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego”,
sprzedaży w formie przetargowej nieruchomości położonych w miejscowości Jedlec,
- przeznaczenia do sprzedaży lokalu mieszkalnego z uwzględnieniem pierwszeństwa na rzecz najemcy,
- odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, - uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gołuchów,
- szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki za pojemnik o określonej pojemności, w tym niższych stawek za odpady zbierane selektywnie,
- określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości,
- przekazania skargi Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim na uchwałę Nr IV/39/2011 Rady Gminy Gołuchów z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia przekraczające podstawę programową wychowania przedszkolnego w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Gołuchów.
6. Odpowiedzi na interpelacje radnych.
7. Rozpatrzenie skargi na działania Dyrektora Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi.
8. Rozpatrzenie skargi w sprawie remontu mieszkania.
9. Wolne głosy i wnioski.
10.Zakończenie posiedzenia XXIV Sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady /-/ Jan Sobczak